Shell PA System Installation

Entrance New Shell Seksyen 7

Sehari sebelum Hari Raya, sedang orang ramai sibuk mempersiapkan rumah dan juadah hari raya masing-masing, PASYSTEMKIOSK pula sibuk memasang pa system di Shell baru di seksyen 7, Shah Alam berdekatan dengan pintu belakang UiTM Shah Alam. Shell tersebut baru beroperasi pada 16hb September 2008 yang dijalankan oleh sepasang suami isteri.

Walaupun PASYSTEMKIOSK sudah mula bercuti, tapi diatas permintaan abg Izuddin dan isteri, kami tetap datang untuk memasang. Untuk persiapan raya katanya. Kesian yang jaga nanti kesunyian tanpa dendangan lagu raya. Pihak kami hanya memakan masa lebih kurang 1jam setengah untuk siap pasang semua.

Pihak abg Izuddin amat berpuas hati dengan hasil bunyi yang terhasil. Pada awalnya, abg Izuddin minta utnuk pakai horn speaker diluar seperti di kebanyakan petrol station lain. tapi, setelah berbincang dengan phiak kami, kami menasihatkan untuk memakai wall mount box speaker yang boleh minjimatkan kos dan menghasilkan bunyi yang lebih quality.

Kepada petrol station yang lain yang ingin memeriahkan station anda, kami mengalu-alukan. anda cuma perlu hubungi kami untuk minta sebut harga. Quality yang bagus dan Harga yang murah amat kami beratkan. Kalau anda ada budget tersendiri, bagi kami..kami akan nasihatkan set mana yang sesuai untuk pihak anda.

Saya sertakan beberapa gambar yang sempat diambil di sana.

~ by pasystemkiosk on October 6, 2008.

One Response to “Shell PA System Installation”

  1. sudilah kunjungi blog kami

Leave a comment